Chip Tuning is in wezen modificerende of veranderen van het uitwisbare programmeerbare gegevens lezen alleen geheugenchip op een automobiel- of andere motorenbesturingsmodule om een superieure output te bereiken, of het nu beter is, of een betere uitlaat van de voeding, of verbeterde brandstofefficiëntie. Deze technologie wordt gebruikt door veel verschillende industrieën en wordt vaak gebruikt om de prestaties van een voertuig te verbeteren. Er zijn een paar eenvoudige stappen om te volgen bij een poging om je chip af te stemmen. Hier is hoe een auto af te stemmen.
Allereerst verandert het proces van chiptuning de werking van uw voertuig, zodat deze beter kan worden ingeschakeld voor alle hardwarewijzigingen die u van plan bent te maken. Sommige auto’s hebben bijvoorbeeld oliedrukregelaars, terwijl anderen mogelijk hun inactieve luchtregelkleppositie aangepast hebben. Het is niet altijd nodig om alle hardware te veranderen, hoewel het uw brandstofverbruik en kracht kan verbeteren. Veel chip-tuners zijn in staat om de werking van de motor te veranderen zonder te veel van een puinhoop te maken.
Bij een poging om uw chip af te stemmen, moet u begrijpen dat het wijzigen van de oliedrukregelaars bijvoorbeeld zal resulteren in extra belasting op de motor en nieuwe ruis. Om de maximale uitgang op het laagst mogelijke niveau te handhaven, moet de motor-software worden geoptimaliseerd. Dit wordt bereikt door extra belasting toe te voegen aan de motorbesturingseenheid. De extra belasting op de motor kan worden bereikt door een buitensporige hoeveelheid paardenkracht toe te voegen, waardoor de compressie wordt verhoogd, om te schakelen van hoge snelheid die op lage snelheid vastbinden, of zelfs eenvoudig aanvullende brandstof installeert. Bezoek ook eens de site van: SlimBusiness. Dus hoe werkt chip-tuning om uw gasklokje te verhogen?Het eerste is om een chip te gebruiken die de elektronische besturingseenheden deunt. Hierdoor kunnen de elektronische besturingseenheden effectiever worden uitgevoerd en bieden dus een betere controle tijdens het respons van de gashendel. Vervolgens moet u de extra brandstof in het voertuig laden. Eindelijk wilt u de prestaties van de motor optimaliseren.
Sommige chip-tuningtechnieken omvatten het veranderen van de inactieve snelheidsbegrenzer-regelklep afgesneden punt en het verminderen van de inlaatluchtkosten en het vergroten van het leven van de carburateur. Sommigen zullen een nieuwe elektronische besturingseenheid toevoegen en sommige zullen een bestaande gebruiken om ons de juiste signalen te sturen. Dit zal het voertuig helpen een betere verbrandingservaring te hebben, omdat de elektronische besturingseenheden zullen weten wat te doen met de brandstof bij specifieke mengsels. Een verandering in het leven van carburateur wordt bereikt door de luchtverlaging te verlagen en de inactieve snelheidsbegrenzer te verhogen. Sommige extra tuning omvatten ook een inname-cut-off-punt van het inlaatlucht, evenals een andere luchtkaarten.
Voor meer informatie over chiptuning-programma’s kunt u altijd contact opnemen met een geautoriseerd YAMAHA-servicecentrum. Ze zullen je meer gedetailleerde informatie over hetzelfde kunnen geven. De inactieve luchtladingsteunklep afgesneden van punt en het leven van de carburateur. U zult uw huidige brandstofinjectie-methode moeten evalueren om te zien hoe het werkt nu. Als u geen problemen heeft, moet u overwegen deze nieuwe methoden uit te proberen.
|
https://slimbusiness.nl/ |