outplacement

Outplacementbureau Werkcontact werkt mensgericht, resultaatgericht, betrokken en gericht op samenwerken. De focus ligt daarbij op inzicht, verantwoordelijkheid, zelfsturing, passie en eigenheid.

Wist u dat Werkcontact ook trajecten aanbiedt voor Personal coaching en Business coachin?

Personal coaching is samen te vatten als:

–      life coaching – over u, uw werk en uw leven

–      managementcoaching – voor de vraagstukken van de leidinggevende

–      competentiecoaching – gericht werken aan uw ontwikkelingspunten

–      loopbaancoaching of outplacement – bezinnen en sturen op uw talenten, passies en loopbaan

Business coaching voor ondernemers is samen te vatten als:

–      voor ondernemers – over u en uw bedrijf

–      voor startende ondernemers – op weg naar ondernemerschap en uw eigen bedrijf

–      begeleiding naar ondernemerschap bij outplacement

–      Spoor 2 trajecten voor startende ondernemers – re-integratiecoaching.

Een coachingtraject bestaat uit 6 tot 12 gesprekken van 1 of 1,5 uur, afhankelijk van uw doelstellingen. De gesprekken zijn twee- tot driewekelijks.

In het eerste gesprek bespreken we uw wensen, uw doelstellingen en de duur van het traject.

Bedrijven en (startende) ondernemers ontvangen een offerte. Voor particulieren geldt een tarief op maat.

U krijgt oefeningen of opdrachten om tussen de gesprekken door mee aan de slag te gaan. Halverwege en aan het eind van het traject evalueren we de voortgang en resultaten, en u ontvangt indien we dit afspreken een eindrapportage. Aan het eind van het traject vragen we u een trajectevaluatie in te vullen, want we horen graag uw mening over onze aanpak en werkwijze.

Wanneer gewenst maken we vooraf kennis met de leidinggevende of opdrachtgever en hebben we tevens een gezamenlijk afrondingsgesprek bij u op het bedrijf.

Sparring partner

Werkcontact is ook uw sparring partner voor situaties die snel aandacht vragen, u wilt een paar losse coachinggesprekken achter elkaar of verspreid over het jaar. We bieden maatwerk afgestemd op uw vraag.

https://www.outplacementverzekering.nl

Kantoorruimte huren in de Gemeente Duiven

Duiven is een relatief klein forenzen plaatsje in Gelderland boven de ijssel bij Arnhem. Het gebied wordt ook wel de Liemers genoemd en er zijn hier enorm veel bedrijven gevestigd vanwege de ligging dicht bij de A12 en op steenworp afstand van de Duitse grens. Naast veel logistieke bedrijven als ook toeleveranciers zijn hier ook grote winkelketens als de Makro, IKEA, Intratuin, Mediamarkt en vele woonwinkels gevestigd. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om zich in Duiven te vestigen en zijn vaak op zoek naar geschikte kantoorruimte. Deze kantoorruimte is schaars en zeker professionele kantoorunits waar alle faciliteiten tot in de puntjes zijn verzorgd zijn moeilijker te vinden.

Flexibele kantoorunits voor groei

Veel startende ondernemers werken vanuit huis en door het gebruik van internet en et in de cloud werken zijn alle faciliteiten om je bedrijf te beginnen goed te faciliteren vanuit huis. Een telefoonservice, office toepassingen als manieren om te communiceren kunnen natuurlijk eenvoudig worden ingericht. Toch is het imago van een thuiswerker wel minder dan bij een kantoorlocatie. Een kantoor geeft meer een eigen identiteit en komt naar buiten veel professioneler over. Veel startende bedrijven zie je dan ook na verloop van tijd kiezen voor een kantoorunit. Ook bestaande bedrijven die verder groeien kunnen vaak de flexibele kantoren gebruiken om beter door te kunnen groeien. Een eigen pand is dan vaak veel duurder zeker met alle bijkomende kosten.

Welke faciliteiten zijn belangrijk

Wanneer je in Duiven een bedrijfsverzamelgebouw zoekt waar alle faciliteiten om professioneel te kunnen werken aanwezig zijn komt al snel uit bij Franklin business center in Duiven. Dit kantoorcomplex ligt vlakbij het station en is centraal uitstekend te bereiken. De vele soorten kantoorunits biedt mogelijkheden voor kleine en middelgrote bedrijven. Naast voldoende parkeergelegenheid is de entourage professioneel en naast direct internet en telefonie kunt u ook nog gebruik maken van de vele professionele kantoormeubelen die aanwezig zijn. Een gemeenschappelijk keuken en centrale vergaderruimte maken het mogelijk dat u ongestoord met uw klanten kunt zitten.